неділю, 18 вересня 2016 р.

Патіо. Коли мрії збуваються...

Патіо — відкритий внутрішній дворик житлового будинку, часто обгороджений високою огорожею (часто зеленою з дерев або кущів) або високим муром. 
Я одна з тих щасливчиків, ща мають місце під патіо. Але поки що то тільки місце, бо я в пошуках саме того консепту, що буде продовженням мого будинку і мене самої. 

Для чого людям патіо?

Тут, де я живу, тепло буває три місяці в рік, Ще 3 прохолодно. І 6 спекоти. І для тутешніх жителів патіо відіграє роль кімнити на свіжому повітрі. Open air living room. В одній із наших зйомних квартир ми теж мали патіо, там ми дудлили вино, присмаковуючи оливами, валялися ввечері на гойдалці, дивилися кіно, приймали гостей, пили кавинки, читали книжки. Все це ми плануємо робити у патіо в нашому домі.

Яким має бути ідеальне патіо?

Дерев"яним. Ну то в ідеалі. Допускаються інші варіанти, але у мене точно буде багато дерева. Огорожа, навіс, підлога - дерево і зелень. І так, шоб ми могли вже не ховатися від сусідів за вазонами - перекриємо їм нафіг відімость.

Готові? Patio inspiration.

1. Тут мені подобається оця файна перегородка і лампочки, які додають троха доброї розхлябаності. Дерева і зеленя як раз так, як мені треба


2. Знову перегородка і лямби, а ще милі легенькі штори, що перетворюють атмосферу патіо на легенький зефір.. 


3. Вогонь, кавинки і хутро (звичайно штучне!) - гарний сценарій на осінній вечір для двох


 4. І звичайно подушки!До зеленого кольору рослин гарно вписався жовтий консоль. І ще я шаленію від дерев"яного покриття - деків


5. Навіть серед міста можна влаштувати собі патіо- урбан патіо


6. Ох вже ці лямби. А бамбукові перегородки - краса красою. Мені дуже близька ця кольорова лямба і корзинки з натурального матеріалу. Ще й  кіт!)

 7. Старе дерево. Якщо вона ше "стоябельне", то без видумасів треба брати його в оборот. А ще в патіо мусять бути багато свічок.


 8. Хороший тент, добротне світле дерево - варіант для тих. хто любить легкість і комфорт.


Немає коментарів:

Дописати коментар