четвер, 1 вересня 2016 р.

Скандинавський стиль: мій улюблений

Якщо ви підсіли на Пінтерест  і слідкуєте там за різною красою, то бачили що там повно гарних фото з інтер"єрами. І сила силенна таких світлих кімнат, чистих кольорів, стильних апартаментів. Це мій особистий антистрес.

А ще буває так, що Лука шле мені на перший погляд шикарні дизайнерські рішення з своїми язвітєльними коментами і я бачу ті інтер"єри іншими очима. Він вчить мене аналізувати. 
Але є один стиль, який навіть аналізувати не хочеться. Бо він як поезія. Від аналізу тільки втрачає. Я знаю, що маленька квартира Луки в Мілані вся світло-сіра. Все у ній - в нордичному стилі. І мою хату на Егейщині Лука бачить тільки так. І Хем теж. І я туда же))
Поговоримо сьогодні про універсальний і улюблений Скандинавський стиль в інтер"єрах.
Лаконічний. Домашній. Легкий за рахунок використання пастельних тонів: бежевий, світло-сірий. світло-блакитний, світло-зелений, світло-коричневий і звичайно білий. Фактурність в інтер"єрі досягається шляхом використання натуральний матеріалів, що забеспечує оселю затишком і миром. Сюди підійдуть древесина, каміння, метал,  скло, бавовна, льон, хутро, кераміка  і т.д. 
Таке житло в принципі має бути просторим. Але якщо воно не таке, то такого ефекту можна досягти великими вікнами, рами яких будуть в тон з підлогою, освітленням і дзеркалами. Вікна не закромаджувати важезними гардинами, можна використовувати легенькі штори з натуральних тканин.
Щодо декору, то він має бути простим. Може бути навіть яскравим, бо в такому накопиченні світла і пастелю мусять бути аценти. У Луки вдома багато плетених аксесуарів: корзини на кухні, у ванній і плетена тумбочка для взуття. Багато фото на стінах.
Крім цього, це можуть бути яскраві подушки, коврики (я лю, коли ті килимки троха з геометричним рисунком якимось) , абажури, картини...
Білий - основний колір у скандинавському інтер"єрі
Купа фото на стінаї - стильний акцент житла в нордичному стилі

Пастель і акценти











Немає коментарів:

Дописати коментар