середу, 31 серпня 2016 р.

Настінні годинники в цифрову еру

Є речі, які вийти з моди не вміють. От як, наприклад, настінні годинники.  У всіх нас є телефони-айпади-наручні годинники зрештою. Та настінні годинники - то окрема республіка. Можуть вони надати антуражу будь-якого характеру. Це вже невід"ємна прикраса стильного будинку, ще одна родзинка, якщо хочете. 

Але от зараз, шоб не бути брехухою, чесно признаюся: сьогодні у мене вдома немає настінного годинника. Бо той, що був у зйомній квартирі ми великодушно забули там. А нового не придбали, бо чекаю на якийсь завершений результат ремонту. І вибиратиму або Ev İdea  в або Madam Coco просто тому, що є з чого вибрати.


При виборі годинника я звертаю увагу на розмір (размєр важен дааа))). Оскільки я підсліпкувата, мені важливо аби були великі цифри і такі метрові стрєлки)) Я перебільшую, але доля правди в цьому є. Великі циферблати - і гарно і зручно. 

Текстура годинника має бути в унісон з вашим інтер"єром  - саме тому годинник я купуватиму вже після всіх робіт у домі. І ще б я зіграла на контрастових кольорах (не так шоб ЛЯП посеред стіни, звісно, а щось класичне, як чорне і біле, наприклад) для досягнення хорошого балансу.

Куди вішати годинник?
Перше. що приходить в голову - вітальня/зал. Це шоб гості знали, що пора вже тю-тю))
І кухня - корисно мати там годинник. На випадок якшо руки в олії, шось підгора, а яйця ризикують переваритися.


Настінні годинники з моди виходити навіть не збираються


Цікаво і фактурно - саме те, чого бракувало вашій кімнаті

Характер!

Стильно усе вкупі









На мій холопський розум, годинник на стіні то ще одна можливість підкреслити бажаний характер вашої оселі, причому за невеликі грошики.

Немає коментарів:

Дописати коментар