пʼятницю, 26 серпня 2016 р.

Greige - новий колір у світі інтер"єрів

Ще два роки я залюбилися в колір в інтер"єрі, шо англійською мовою романтично зветься greige - сірувато бежева гамма відтінків, що дуже широка у своїй функціональності. 



Ці кольори використовуються в скандинавських інтер"єрах і в Rustik style - сільському стилі, з елементами еко, де всі речі виготовляються з натуральних матеріалів - дерева, каміння і т.д. І саме ці кольори нагадують природні відтінки (може саме тому в таких інтер"єрах я почуваюся всюди. як дома?))


Підлога у сіро-бежевих тонах - універсально і зі смаком
 Чому грейдж?

Ми зараз у процесі проектування хати, де живемо вже пів року, але будемо перебудовувати і переплановувати її злегка, покращувати в усіх розуміннях. Після кидання у різні сторони, я зрозуміла - ці кольори будуть в основі мого новго інтер"єру. Бо так ми зможемо створити спокійний дизайн, там, де буде комфортно і затишно.
З іншого боку, декому може здатися це занудним і пласким. Та справа в тому, щоз такими кольорами ви легко зможете створити навіть кольоровий екшн кількома вдалими кольоровими картинами або елемантами декору. 





Сьогодні мені здається, що це найвдаліший тон для нашого дому



диван - L. Широкий і сірий. Мрія суцільна. 

Яскравий приклад вітальні у стилі рустік

Немає коментарів:

Дописати коментар