понеділок, 15 серпня 2016 р.

Новий тиждень - новий світ (с)

До будь-яких марок в принципі я байдужа. За виключенням, коли йдеться про каву. Тут у мене є свої фаворити і без цього ніяк, адже кава щодня і всюди.

Одна з тих, яку люблю і ніколи не відмовлю, то Чібо  - Tchibo. Але оскільки тут не зовсім про каву, то одразу скажу. шо у цій марці зацікавило те, що продають вони і меблі, і одяг і домашню техніку, до того ж - моя улюблена секція - елементи декору для дому. то те, шо зветься cozy things))

Девіз компанії: новий тиждень - новий світ. І от кожного тижня мені на мейл приходять різні красОти. 
Чому подобається?
Бо в Туреччині знайти ПРОСТИЙ дизайн дуже трудна справа, тут люблять все наситити візерунками і стразами. І навіть принцип є  - чим "стразовіше"  - тим доступніше по ціни. а тут цінова політика чібовців толкова  доступна навіть таким бідно-збродів, як ото я))) А ше коли потрапляю в акції, то почуваюся, наче весь світ навколо пальця обвела))

Є у мене віш ліст на найближчий місяць-два, поділюся з вами і космосом, може так швидше збудеться. І оскільки однією тем з цього тижня Чібо є чистота (а в моєму будинку її завжди брак - якщо бути до кінця відвертими), то в моїх планах є кільку супер штучок, що призвані допомогти мені у цій безумовно нудній цікавій справі - прибиранні хати.

1. Для нових підлог мені треба бути така фіброва швабренція, користуватися якою доведеться часто. Так шо з любов"ю варто підійти до цього питання.

Швабра Tchibo
2. Для вікон, особливо великих, мені треба бути щось таке. звичайно, я ще не продумала як то воно буде литися кудись на підлогу чи ні? Але то з практикою прийде. 


3. Мега круту річ знайшла. Наша посудомийочна машина вже стара і підгулявша, бачила переїздів більше, аніж моя дитина. А тому часом робить погріхи і не вичищає вилки-ложки-ножі, так як мені хотілося б. А тому ось що я куплю - спеціальна барикада для чистки приборів.


4. Слуухайте, а можна мені таке дзеркало у ванну?


Бо, по-перше, може то і стандартний колір, зато без різьблення і "причудованих" прикрас, а цього не оцінити сложно)) А по-друге, замість увіточок, я виставлю туди банку з зубними щітками


5. Просто так. для одного з романтичних вечорів. Три свічки


6. Все прекрасне і досконале у цій лямбі. Колір, форма без викрутасів і ніжні, теж без вимахонів ніжки. І для майбутньої кольорової гами мого дому  - краса неписана. Все таки простота врятує наш збожеволівший світ.


7. Дикий шок тому що цьоготижня шикарна ціна (і як насло останній передзарплатний тиждень, себто грошей ніц))) Але цю кавову машину я знаю і люблю . В трьох кольорах доступна, на латт то шо нада

Усі товари можна знайти на офіційному сайті Чібо і в магазинах марки. 
Їй бо то була не реклама за гроші))) просто поділилась тим, що люблю

У чому теплота дому, я на вашу думку? Як на мене, то у речах, які ви обирали з думкою про рідних...

Немає коментарів:

Дописати коментар