понеділок, 22 серпня 2016 р.

Про вбудовані книжкові шафи, або Рай на землі існує

Вбудувати щось у житлове приміщення - звучить глобально. Можна перелякатися, шо потім його буде важко виколупати - конструкція все таки припаяна всіма способами, саме тому і називається вона "вбудована". Але, якщо продумати все до деталей, то така задумка може вийти успішною, функціональною і, головне, додати нереального смаку інтер"єру вашої хижі))

Про виконання: нє, то не коштує купи грошей. Якщо вам поталанить з майстром, то вийде дешевше аніж шафи від İKEA , хоча я знаю одну маньячку, яка вмонтовувала собі в стіни ікейовські полиці))

Така припайка навколо вікна - то є моя мрія з дитинства. От я спала і бачила, шо буде в мене вікно, я там буду читати. А потім стали модні ванільні підвіконня. А ще пізніше з"явився інтернет, де були такі гарні ідеї. І от коли мені вже під-попу-лєт, мрія збудеться, будуть встройки навколо вікна у залі, і буде диван бід вікном.  

Ось вам кілька ідей для інспірейшену

Можна і в уголок. Книжка там встануть сяк-так, але для сувенірів чи для чогось подібного - само то

Це фото - моя боль. Бо така гарна конструкція і так мало книжок. І ше й пледу нема - як здрастє ото

Стіни і підлога - не мої відтінки. І можна було б ще по ряду шаф приматкобожити там. але задумка - гуд


біле воно має бути. І без вийо))

Синє тож гарно, але то вже вся хата мусе плясати в цьому ансамблі. Зацініть лямбу.

Приблизно таке буде у мене, але вікно у мене примітивне - прямокутне))
 Не можу придумати кращого сценарію для осіннього або зимого вечора (у нас, на Егейщині то дощ), коли б ми сиділи один навпроти одного, у кожного в руці своя книга, ми б прочитували одне одному найкращі менти, а між нами пляшка рожевого. І пили б ми його обов"язкого з чашок, без всяких там буржуйських бокалів ... Запах книжок, теплий плед і краплі дощу по вікну.. 
Власне заради цієї нав"язливої фантазії ми і закатали цю "свайбу"))

Немає коментарів:

Дописати коментар