суботу, 20 серпня 2016 р.

А чим пахне у Вашій хаті?

Аромати-запахи - моя окрема, улюблена і особлива тема.

Мусить пахнути ДОМОМ! то істина. Але отой особливий запах домівки - така індивідуальна штука. шо кожен шукатиме його собі сам.

Протягом років (я вже вам жалілася, шо змінила 12 квартир, зараз переселилися у свою 13 - "свою" ключове слово)) це майже єдине, що надихало повертатися у квартиру у почуватися там удома.

1. Запах чистоти. Не котів, не собак, а чистоти (хоча в мене були і коли і собаки). Цей пункт не завжди досяжний - то гірка правда. Але запах вимитих підлог і протертих меблів - то основа того, що потім балуватимете ваші рецептори. нюхові. 

2. Кава. Коли у даві заварюють каву, там стає по-особливому добре. А коли каву заварюють постійно, то навіть стіни пахнуть комфортом. Так шо то номер два у гаммі затишного аромату. 

3. Бамбукові палочки і пахуча рідина в баночці. З таким дивом дивним я познайомилася дсь в 2012. І полюбила назавжди. Викуповлювала то в  English Home  або Mudo, а зараз уже є вcюди, де хоча б по мінімуму представлений асортимент речей для дому. Аромати міняємо не часто, все таки звикаєш до того, що потім буде в тебе асоціюватися з комфортом та миром. Нам подобається або свіжість океану, або - з квіткових - жасмин з ваніллю. Га любителя - вибору купа.


4. "Бризкавки". Розпилюважі ароматів. Сьогодні Егейський

регіон охопила манія на такі штуки, а особливо на одну марку - Febreze. Але от даже оскорбить нема чим - пахне класно. І довго. А ще одна жіночка мене навчила бризкать оцим ароматним чимось на непопрасований одяг. а потім зразу ж проходиться праскою з паром. Пахне на всю хату, на всю шафу і ващє навіть я пахну потім. Ада моя (котора дитина), любить фруктові аромати, вже навіть і їх випустила ця фірма, а тому її постіль ми прасуємо з ними.

5. А ще один старий трюк. Парфюм. На кришку унітаза, на лямбу, на внутрішню сторону ролла від туалетного паперу і на рушники. Звичайно, оригінал Коко Шанель я не беру для цієї місії, та приємне і хороше щось все таки прикуплю і ся користую ним з пів-року.  Бо туалет, то те, чим можна убити будь яке хороше враження від вашого дому. Або ж навпаки, закріпити усе хороше надійно і надовго.

P.S. Забула дописати про арома-свчки та арома-палички.
Свічки то ясно, після провітрювання кімнати на ніч, запалюємо і потім в комфорті і прєлєсті засинаємо.
А от з палочками ми так не шутимо. Один раз в тиждень, після вологого прибирання запалюю у коридорі, відкриваю двері у всі кімнати і на цьому слові - бувайте здорові. Все такі палочки - єдрьоні, більше і не треба.

Немає коментарів:

Дописати коментар