суботу, 13 серпня 2016 р.

З чого все почалося

Я була далека від дизайну інтер"єру аааж до 2014 року. Потім мій Хемик був головою невеличкої компанії, що займалася пост-продаж"овим сервісом квартир і вілл. І там був один Лука  - італієць, що займався розробкою дизайнів. Ми сиділи поруч, він говорив завжди вголос, часто псіхував на виконавців і все, що творив показував, для того аби восхіщалися. Якщо ми просто казали "Дуже гарно", то образ повні італійські штані, швиряння папером, і погрози, шо дизайн ми робитимемо самі.

Потім Лука вдарився к майстер класи і лекції для дизайнерів Тр, і я відвідала практично всі. Розповідав і показував - доходчіво і толково, не нав"язуючи свою точку зору. 

Зато висміював провали з вичурними знущаннями, обзивав бездарами  і непідробно реготав.

Про інтер"єри Лука знає все. Він вже рік як повернувся до себе додомцю і робить інтер"єри там. Але його з"ява у нашому житті вплинула на нас вельми бардзо. Бо навіть коли ми зараз хочемо сказати "От лайно!", то ми кажемо 'Merrrda!' - з таким смачним РРР як то казав Лука.
Зараз моя належність (залежність?) до інтер"єрів є теж не зовсім прямою - компанія, де я найманий убивця працівник, займається застройками вілл і готелів, і тут є ціла компанія дизайнерів різномасних, які в дуже відчутній близості до мене. Їм я допомагаю з замовленнями (вони всі різномовні майже). Це дуже шикарний досвід: постійні буклети і каталоги, мільйон ідей, сто-піцот варінтів для облаштування простору біля дитячої колисочки і так далі. 

А ще майже магічним чином раптово з"являється 100 кв кілометрів будинку в оливковому садку з виглядом на Егей. І тут я почала захлинатися ідеями перепланування, комбінації кольорів і фактур. І приставати до всіх дизайнерів з кресленнями і з порадами. А потім зрозуміла: МЕРРДА! мені треба структурувати ідеї, спокійніше ставитися до всього, що відбуватиметься з моїм будинком, інакше розтрат і розчарувань не уникнути.

Тому цей блог - збірник. Якийсь альманах. І не тільки про дизайн інтер"єру, а й просто про речі, що надихають і дарують затишок у домі.


Немає коментарів:

Дописати коментар