пʼятницю, 26 серпня 2016 р.

Склад для вина у вашому домі. єєє, краса

Чи любите ви вино, так я п"ю люблю його я?))
І саме тому, для якихось запасів у хаті треба особливе комфортне містечко, правда? Якщо ви колекціонер, або просто запаслива людина звичайних дверцят холодильника може не вистачити. А тому давайте глянемо, шо з цим можна зробити, так шоб гарно, вишукано і функціонально.

Взагалі, коли виросту, я планую вирити якийсь підвал у підлозі під кухнею і там буду розкашувати з грузинськими та італійськими. А поки що маю звичайy стоєчку для вина висотою у метр шістдесят) 

                                     
Як на мене, такі стієчки саме те, якщо вони вписуюься у дизайн кухні чи веранди. 
Але буває так, що кухня модерна по саме німагу. і такі майже антикваріатні речі будуть не в тин. Тому пропонуємо заповними якісь простори міні поличкаЮ де поміщалася би пляшка розкоші. 





                            

Якщо не плануєте вкладати гроші у серйозні стелажі, я, як маньяк DIY projects хочу підбити вас на речі своїми руками у якомусь стилі рустік (rusric style), скажімо - таке можна зробити з палетів, в інтернеті купа ідей і майстер класів



Пам"ятайте, усе що є у вашому домі - це продовження вас. І коли ви можете пити вино з фірмової пляшки, беручи його з полиці, яка радує око, те вино буде смачнюще до чортиків. 




Немає коментарів:

Дописати коментар