неділю, 18 вересня 2016 р.

Вбрання на вікна: curtain inspiration

Я - дитина. шо народилася при совєтах. І в нашій хаті були штори такі, які у всіх працівників магазину промтоварів №19, де працювала моя мама (матеріал був дешевий, набрали усі і понашивала шторів баба Надя, шо жила на першому в нас).

Штори як кольоровий акцент додасть характеру вашій оселі
Але дорослішала, стикалася з різними стилями і сім"ями, і ставленн до штор виробилося інше. І я тепер не думаю, шо то така закривалка вікна, аби монітор телевізора/монітора не блід.

Словом, так! тепер штори я люблю. Та не всі.
Взагалі то да, в мене до гардин/портьєр/тюлів - складне ставлення. Воно перевернулося ще від турецький традицій прикрашань вікна. Бо коли у нас стандартом вважається вікно-тюлі-штори: то в Туреччині це вікно-штори-тюлі-і ше раз штори. Та штора шо між вікном і тюллю виконує роль "закривалки" від сонця вдень і від цікавого сусідського ока ввечері. Я билася об стіну нерозуміння, коли рішуче здирала оті білі простирадла з вікон, шо гордо іменувалися "гюнешлік". Але це ми вже пережили і стали перед вибором: як прикрасити свої вікна?

Але нейтральний колір вбрання для вікна - мій улюблений варіант
В мене є одне непоколібіме переконання: штори мають бути легкими. І треба забути про існування тих тяжких портьєрів, шо наче в театрі вааажко і гуздко забирають простір вашої квартири. Легкість і світло - власне основні функції штор у домі. 

Настав час прибрати важкі штори і портьєри! Їх місце займуть легкі і невагомі гардини. Вони наповнять приміщення м'яким світлом і не перенавантажуватимуть інтер'єр навіть невеликої кімнати.


Гардини забезпечують кімнаті м'яке освітлення, закриваючи її від надто цікавих очей. Для їх пошиття найчастіше використовуються легкі тканини: органза, тюль, нейлон та інші. Багато з них прикрашаються цікавими принтами і стають центральною частиною інтер'єру. Кріпляться вони найчастіше до карнизу за допомогою петель або люверсів.

В цілому ж гардини -  ідеальний варіант прикраси вашого вікна. На відміну від, наприклад, жалюзі, вони створюють по-справжньому затишну домашню атмосферу (та коли доходить діло до прання я раптово стаю прихильником жалюзі). 

Ну, і як вже ведеться поділюся з вами своїм curtain inspiration



Скандинавський стиль, як на мене, безпрограшний


Navy blue додасть інтер"єру глибини

Оце вже по-моєму. Натуральність у домі надає відчуття спокою і комфорту

Немає коментарів:

Дописати коментар