четвер, 1 вересня 2016 р.

Низькі ліжка - low bed - за і проти

Люди чітко діляться на тих, хто за низькі ліжка і на тих, хто проти. Тих, хто ЗА таки менше. Я з тими, хто любить лоубеди сильню любов"ю. І так, ми винесли своє не дуже високе ікейовське ліжко в депо, для того, аби спати взагалі на матрасі. В планах під осінь перейти на каркас, зроблений самостійно. 
Які позитивні риси цих странних хіпповських lowbed?
Як на мене вони виглядають сучасніше. Незвично. Некласично. По-іншому стильно. Оскільки ми "таварісчі" троха розхльобані, то нам класика в хаті не світить. А лоубеди дають ефект простоти і розхльобанності. прям так як ми любимо. Мій Хемик радіє такому ліжку, бо любить впасти з високого. а з низького шансів злетіти уві сні мало)
Наші друзі теж викинули стандартне ліжко (ну лааадно, не викинули, а продали в магазин потриманих речей), вирішили купити дорогий хороший матрас. а ліжко сколотити з піддонів/палетів. Тоже варіант. Хороший навіть. 
Кому близький бохо стиль (bohemian або boho style), той точно не відмовить собі у такій свавільній революційній розкоші: спати при відчиненому вікні прямо на підлозі, а над головою аби розвівався ловець мрій (dream catcher).
Для мене то мій особистий комфорт. 

Про мінуси - будьмо реалістами - їх теж троха є. По-перше, що точно я стала робити частіше, то мити підлоги у спальній і міняти постіль частіше. Просто спрацювує сила штампу:  ми спимо на підлозі. і там може бути брудно. 

Для тих, у кого мало закоморок в квартирі - мало місця в шафах і кладовках, то лоубед трошка вас розчарує: під підлогу уже нічого не покладеш. А високі ліжка все таки ще грають роль міні-складу для постільної білизни чи навіть для зимових речей.
Високі ліжка - то класика класики. На таких ліжках сплять королі і королеви - нас так привчили :) Мої українські родичі зроду не поймуть таких страстєй з ліжком. Бо звичка. 
І тому кожному своє. 
А вам троха фото для інспірейшн. 



Таке ліжко зробили собі мої друзі хіпстери. Файно, нє?




Lowbed чомусь виглядають дуже тепло і комфортно


Зовзім не проти я такого розгєльдяйства


Кімната моєї мрії. шо скривать



А це вже зовсім не по хіпповському. Акуратно, свіжо і продумано. 




Наш каркас дещо схожий буде. тільки ніжки дерев"яні


Трошка Японії. о ДА! там такі ліжка люблять

Ми теж часом спимо з малою разом. Попригать по такому ліжку безпечніше.

Немає коментарів:

Дописати коментар