понеділок, 3 жовтня 2016 р.

Про лампи і стиль

Ніколи ні в кому сні я не могла б подумати, шо лампи колись мені будуть цікаві як об"єкти в принципі. Ну світить, тай світить. Ну виключив - то й ніч. Але поварившись троха межи людей, які віддають  справі освітлення дому усіх себе, зрозуміла шо то важливо. І просто лампочка в стелі (так як у мене то буває часто) то неможливе селюшество. 

"Якшо нема бабла - зроби сам", - каже Ліберто, ще один наш дизайнер з роботи.  На такі вежливі речі у мене руки ще не наловчилися, Хемові запропонувала зробити щось, він більше шарить. Отож він у процесі і працює над отаким:

1. Глобус і лямби закуплені, дитина в передчутті ще одного татового "шедевру" і проситься купити ПРОСТО РОЖЕВУ підвісну маленьку люстру. Але ми не здаємося і пробуємо долучити її до процесу виготовлення. 

3. Industrial interior design то не завжди моє. Я все таки  ближча до farm house або eco interiors. Але! Тут пішла в ход стара швейна машинка моєї свекрухи. І вигляд воно має такий розхльобано - лофтський, я не могла устояти. Побачимо як воно буде дивитися в кімнаті.


А ще трошка photo inspiration з приводу лямб і люстр. Щоб надихнуло .

Ліберто каже, шо то верх простоти, а значить геніальності. Дерев"яна підвісна лампа - долой пластик з дому!)

А оце той випадок, коли лампу можна зробити самому. Такі страйпи продаються в спец магазинах. 

В моєму розумінні - то ідеальна лампа

І для дому і для саду. І не варто боятися чорного кольору. 

Пастель і чорний - те що треба для мирної, комфортної і теплої  домівки

Шик! 

Немає коментарів:

Дописати коментар